Μόνος εναντίον Όλων: ένα βιωματικό σεμινάριο διαπραγματεύσεων (10 ώρες)


Σεμινάριο Διαπραγματεύσεων από την Ακαδημία Πολιτών ΣΕ ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Μόνος εναντίον Όλων:
ένα βιωματικό σεμινάριο διαπραγματεύσεων (10 ώρες)

Σκοπός και Στόχοι

Το πρόγραμμα αυτό διάρκειας δώδεκα (10) ωρών σκοπεύει να αναπτύξει την διαπραγματευτική ικανότητα των συμμετεχόντων, ώστε οι τελευταίοι να διεκδικούν ή να αντιμετωπίζουν διεκδικήσεις και αιτήματα άλλων με επιτυχία. Σκοπός είναι να δοθεί στους συμμετέχοντες ένα σαφές πλαίσιο της σημασίας της διαπραγμάτευσης για την επίλυση διαφορών και αντιθέσεων. Οι συμμετέχοντες θα μυηθούν σε ρεαλιστικές πρακτικές και τεχνικές των διαπραγματεύσεων, ώστε να είναι σε θέση να οδηγήσουν τις συγκρούσεις σε μια επιτυχή κατάληξη και να γεφυρώσουν τις όποιες διαφορές έχουν με την άλλη πλευρά χωρίς να διαταράξουν τις σχέσεις μαζί της.

Στόχοι του σεμιναρίου είναι:
α) να συνειδητοποιήσουν οι συμμετέχοντες ότι με την εφαρμογή της κατάλληλης διαπραγματευτικής στρατηγικής μπορούν να αντιστρέψουν μία δυσάρεστη κατάσταση και να ξεπεράσουν οποιαδήποτε δυσκολία συναντήσουν στην καθημερινότητα τους
β) να επιτρέψει στους εκπαιδευόμενους να αναγνωρίζουν τις συνθήκες διαπραγμάτευσης, να καταλαβαίνουν τι απαιτείται στο διαπραγματευτικό «πάρε-δώσε»
γ) να γνωρίζουν πώς να αναλύουν, σχεδιάζουν και να διεκπεραιώνουν επιτυχημένες διαπραγματεύσεις.

Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Με την λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν:
τις τεχνικές διαπραγμάτευσης (κερδίζω-κερδίζεις, κερδίζω-χάνεις κτλ),
τις διαδικασίες και τις τακτικές προσέγγισης (συμβιβασμός, συναλλαγή, συναισθηματική φόρτιση, λογικά επιχειρήματα, εξαναγκασμός)
τις φάσεις μιας διαπραγμάτευσης (προετοιμασία, άνοιγμα, ανίχνευση, κίνηση, συμφωνία, συμπεράσματα, εφαρμογή).
Τη διαδικασία υλοποίησης μιας τυπικής ή άτυπης διαπραγμάτευσης

 Θεματικές ενότητες:
1 Εισαγωγή στις διαπραγματεύσεις: Η φύση της διαπραγμάτευσης. Καθορισμός των πλαισίων, κατάστρωση στρατηγικής και σχεδιασμός (3 ώρες)        
2 Στρατηγική και τακτικές της επιμεριστικής διαπραγμάτευσης - Στρατηγική και τακτικές της συνθετικής διαπραγμάτευσης (3 ώρες)
3 Επικοινωνία, αντίληψη και γνωστικές προκαταλήψεις, Πώς βρίσκουμε και χρησιμοποιούμε τη διαπραγματευτική μας επιρροή, Το τρίτο μέρος στη διαπραγμάτευση ( 1 ώρα)
6 Πρακτική των διαπραγματεύσεων (3 ώρες)
7 Μελέτες περίπτωσης  (2 ώρες)



Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται στους σπουδαστές της Ακαδημίας Πολιτών που έχουν ανάλογα βιώματα και ενδιαφέροντα και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται  να αποκτήσουν άμεσα εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες στις αποτελεσματικές διαπραγματεύσεις. Η προστιθέμενη αξία του σεμιναρίου θα αντανακλάται στη αναβάθμιση των προσόντων και την διεύρυνση των επαγγελματικών οριζόντων των συμμετεχόντων.  

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΧΡΙ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 ΣΤΟ 22510-54739

Κόστος σεμιναρίου: 40 ευρώ
Αριθμός Συμμετεχόντων: 20-30 άτομα

ΘΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Σύντομο βιογραφικό εισηγητή

Ο Δρ. Θεόδωρος A. Κουτρούκης είναι οικονομολόγος της εργασίας και Επικ. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σπούδασε στα Πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης (B.Sc., M.Sc.), Πάντειο (Ph.D., PostDoc), Οικονομικό Αθηνών (PostDoc) και ΕΑΠ (M.A.). Δίδαξε στα Πανεπιστήμια Αιγαίου, Ιωαννίνων, Θράκης, Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, τα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και Καβάλας, την ΑΣΠΑΙΤΕ και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι, ακόμη, Μεσολαβητής-Διαιτητής συλλογικών διαπραγματεύσεων στον ΟΜΕΔ από το 1998 και αξιολογητής προγραμμάτων ΕΚΤ.
Συμμετείχε σε ευρωπαϊκά δίκτυα ερευνητών, εθνικά και διεθνή ερευνητικά προγράμματα και σε πολλά συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εντοπίζονται σε θέματα αγοράς εργασίας, επαγγελματικής κατάρτισης, εργασιακών σχέσεων, εκπαίδευσης ενηλίκων, οικονομικής των ανθρώπινων πόρων, διαπραγματεύσεων και επιχειρηματικότητας.
Στο έργο του περιλαμβάνονται έντεκα βιβλία και πολλά άρθρα σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά. Είναι μέλος επιστημονικών ενώσεων όπως η Διεθνής Εταιρία Εργασιακών Σχέσεων, η Ευρωπαϊκή Εταιρία Οικονομολόγων της Εργασίας, η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, κ.α.
Το βιογραφικό του σημείωμα έχει συμπεριληφθεί στην έκδοση “Who’s who στην Ελλάδα» από το 2007 και μετά. Παράλληλα είναι μάχιμος διαπραγματευτής και εισηγητής σε πολλά σεμινάρια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγνωστικά Εργαλεία Για Εκπαιδευτικούς

ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Η χρήση του Facebook στην Ελλάδα